رانندگی باشکوه را تجربه کنید | آریزو 8، طراحی شده برای نخبگان

آریزو 8 به عنوان پرچمدار خودروهای سایز متوسط لوکس، سال گذشته به صورت رسمی رونمایی شد و در هنگام رونمایی عمومی در نمایشگاه تهران استقبال چشم گیری از سرآمد سدان‌های بازار  انجام شد که شکوه و نبوغ جاری در طراحی آریزو 8 دلیل اصلی این حجم از شگفتی است.

آریزو 8 با عبور از خودروهای کامپکت یا کوچک خانوادگی و قرار گرفتن در دسته خودروهای میان سایز یا بزرگ با تمرکز بر ارائه امکانات استثنایی و جهش تکنولوژیکی در یک وسیله نقلیه شهری، استانداردهای رانندگی را کشورمان جا به جا و فراتر از خودروهای ژاپنی، کره‌ای و اروپایی هم رده خود در بازار ایران، توجه نخبگان را به خود جلب خواهد کرد. خودروهای نامدار و میان سایز موجود در بازار ایران اعم از تویوتا کمری، رنو تالیسمان و کیا k5 در مقایسه با آریزو 8 نه تنها از نظر ارائه تکنولوژی‌ها و امکانات در دسته پایین‌تری قرار می‌گیرند، بلکه محصول برند فونیکس سریع ترین خودرو بازار هم به شمار می‌رود.

طراحی داخلی

نمایشگرهای دوگانه ۱۲.۳ اینچی و نور محیطی یکپارچه و رقص آن با ریتم رانندگی و موسیقی و فرمان سه‌پره با کف تخت، جویندگان فناوری پیشرفته را به خود جلب می‌کند و اشرافیت آریزو 8 را نسبت به رقبای خود نشان می‌دهد.

رانندگی با آریزو 8 با استفاده از تنظیم صندلی راننده به 6 جهت به همراه 4 جهت تنظیم گودی کمر و گرمکن و سردکن صندلی‌های ردیف جلو و گرمکن صندلی عقب احساس آرامش را به دنبال دارد. آریزو 8 با قابلیت تهیه مطبوع دوگانه خودکار و کنترل کیفیت هوای کابین و سیستم فرمان صوتی نیز لاکچری بودن را در یک خودرو به تصویر کشیده است.

رانندگی باشکوه را تجربه کنید | آریزو 8، طراحی شده برای نخبگان

طراحی خارجی

نگاهی به زیبایی شناختی آریزو 8 گویای طراحی خارق العاده و به درخشش آب این خودرو است که بلوغ و شکوه طراحی را به تصویر می‌کشد و چشم های شما را به تماشای یک خودرو لوکس دعوت می‌کند. جلو پنجره جذاب و بزرگ آریزو 8 چهره‌ای به روز از این خودرو ترسیم کرده که در کمتر خودرویی در این کلاس در بازار ایران دیده می‌شود.

طراحی ساده و شکیل آریزو 8 از نمای جانبی یک خط صاف را از روی گلگیر جلو تا انتهای خودرو به تصویر کشیده که سیال بودن طراحی را به نمایش می‌کشد. رینگ‌های آریزو 8 تناسبی بسیار هماهنگ با طراحی این محصول دارند که برای بیننده چشم نواز خواهد بود.

رانندگی باشکوه را تجربه کنید | آریزو 8، طراحی شده برای نخبگان

تکنولوژی

از مشهودترین برتری‌های آریزو 8 به خودروهای رقیب در تکنولوژی به کار رفته در این خودرو است. دوربین های به کار رفته در خودرو نمایی 360 درجه را از اطراف و بالا به شما می‌دهند و اشرافی کامل بر محیط خواهید داشت که از طریق نمایشگر 24.6 اینچی به تمام امکانات خودرو دسترسی پیدا می‌کنید.

14 سیستم کمک راننده پیشرفته مانند رادار نقطه کور، هشدار خروج از پارک، ترمز اضطراری خروج از پارک، رادار حرکت بین خطوط اضطراری، هشدار خروج از خط و تغییر خط در هنگام رانندگی، توقف یا خروج از پارک یا خودرو شما را از هر گونه اتفاق ناگهانی مطلع می‌سازد که آرامش خاطر و ایمنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رانندگی باشکوه را تجربه کنید | آریزو 8، طراحی شده برای نخبگان

ایمنی

در میان خودروهای سایز متوسط لوکس یا بزرگ کمتر خودرویی امکانات و ایمنی ارائه شده در آریزو 8 را داراست. استفاده از 80 درصد فولاد با استحکام بالا در طراحی بدنه خودرو در هنگام بروز هر گونه تصادفی از سرنشینان مراقب می‌کند. وجود 10 ایربگ در قسمت‌های جانبی، جلو، عقب و در بخش زانویی به همراه سیستم‌های پایداری الکترونیک و دستیار ترمز نیز از سرنشنیان خودرو مراقبت می‌کند.

نیروی محرکه

سریعترین سدان بازار موتور 2 لیتری توربو شارژر دارد که قدرت تولید شده از طریح جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه تَر به چرخ های جلو خواهد رسید که قادر است در 7.6 ثانیه صفر تا صد کیلومتر را پشت سر بگذارد و شتابی سریعتر از کیا K5 یا هیوندای سوناتا هم ارائه و هیجان رانندگی و اوج سرعت را به راننده و سرنشینان منتقل کند.

آریزو 8 در رقابت با خودروهای رقیب و شناخته شده که از چند سال قبل در بازار موجود هستند، نه تنها گوی سبقت را ربوده، بلکه شکوه یک خودرو لوکس و تجربه رانندگی اشرافی را به بازار خودرو ایران وارد و از نام های سنتی عبور می‌کند و استانداردهای رانندگی را جا به جا خواهد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1900904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =